Вебпортал “Звернення у сфері державної реєстрації актів цивільного стану цивільного стану через мережу Інтернет” – це альтернативний спосіб реалізації прав у сфері державної реєстрації актів цивільного стану, за допомогою якого громадяни мають можливість, не відвідуючи відповідні відділи, отримувати консультації та подавати документи з питань державної реєстрації актів цивільного стану.
Про це повідомляє прес-служба Мін’юсту.
Як зазначається, через даний сервіс приймаються від громадян заяви з накладенням кваліфікованого електронного підпису, документи, необхідні для відповідної державної реєстрації актів цивільного стану, а також надаються консультації.
Так, у разі неможливості подати документи через вебпортал (у тому числі з накладенням кваліфікованих електронних підписів) у період карантинних обмежень, це можна здійснити безпосередньо у відділі державної реєстрації актів цивільного стану, попередньо записавшись до нього по телефону. Актуальну інформацію щодо контактних даних відділів державної реєстрації актів цивільного стану можна знайти на відповідних офіційних вебсайтах міжрегіональних управлінь Мін’юсту.
У прес-службі зазначають, що з початку запровадження сервісом скористалось 428 460 громадян, а під час карантину (березень-квітень) – 22 401.
Звернутись до відділу державної реєстрації актів цивільного стану через вебпортал можна за посиланням.
Нагадаємо, НАЗК отримає доступ до бази даних з нерухомістю.