Єдиний транспортний портал електронних послуг, створений наприкінці грудня минулого року Міністерством інфраструктури України та Галузевим центром цифровізації та кібербезпеки, розширив свій функціонал та пропонує нові сервіси для користування та ознайомлення.
Про це повідомив Міністр інфраструктури України Владислав Криклій, зазначає прес-служба Мінінфраструктури.
“Ми продовжуємо курс на цифровізацію транспортних сервісів в Україні та розвиваємо наш портал електронних послуг, на ньому з’явилося ще 5 додаткових сервісів. Вони покликані спростити та зробити більш зручними послуги для користувачів, що особливо актуально в умовах пандемії”, – розповів Владислав Криклій.
Як зазначається, серед нових е-сервісів, які запрацювали на порталі, є:
- електронний кабінет моряка, в якому можна переглянути власні наявні документи, подати онлайн-заявку на проходження Державної кваліфікаційної комісії (ДКК). Кабінет працює в тестовому режимі, очікуйте на розширення функціоналу;
- сервіс відкритих даних транспортної галузі, де містяться актуальні статистичні дані щодо реалізованих дозволів на міжнародні вантажні перевезення та їх залишки, а також аналітичні дані про евакуацію громадян;
- сервіс електронного документообігу інфраструктурної галузі DocsET для підприємств. Система має сучасний інтуїтивний інтерфейс, працює в браузері та може використовуватися із смарфона через мобільний додаток;
- електронний кабінет інспектора Укртрансбезпеки, який впроваджує функціонал для фіксації фактів порушення безпеки дорожнього руху та зупинок, а також складених актів і протоколів;
- чат-бот E-transport для Telegram, який надає необхідну інформацію про масштабні ремонтні роботи Укравтодору з можливістю пошуку за геолокацією, кодом дороги або областю.
У Мінінфраструктури нагадали, що на транспортному порталі можна замовити державні адміністративні послуги у галузі транспорту. Портал створений з урахуванням нових стандартів надання державних послуг та дизайн-коду “Дія”.