Сьогодні наш успіх в юридичній практиці прямо залежить від того, які інструменти ми використовуємо у своїй роботі. Працювати в 21 сторіччі і не користуватися спеціальними додатками вже стає не те що неправильно, а навіть є економічною помилкою.
Той правник, який буде використовувати спеціальне забезпечення, завжди буде продуктивнішим за того, хто цього не робить. Журнал Loйер зібрав 10, на нашу думку, найякісніших і потрібних програм, які юристи можуть почати використовувати вже зараз.
1. CamScaner
Дозволяє дуже швидко сканувати документи, «перегоняти» їх в потрібний формат, корегувати якість знімків та в декілька кліків надсилати відскановані документи куди потрібно. Додаток №1 для юристів.
Офіційний сайт — https://www.camscanner.com/
2. Jusnote
Професійна CRM-система від українських розробників — компанії «Дом юриста». Дозволяє контролювати всі процеси, пов’язані з веденням власної юридичної практики або ж управління юридичною фірмою. Білінг, виставлення рахунків, комунікація з клієнтами, документообіг, постановка задач тощо. Радимо спробувати.
Офіційний сайт — https://jusnote.com/#/main
3. Office 365
На перший етапах роботи юридичної фірми задовольняє досить багато основних базових потреб. Стандартні, але дуже якісні інструменти, такі як Word, Excel або ж пошта Outlook. Юристам буде зручно працювати, але ж це до якогось етапу, поки компанія не «переросте» функціонал. Коштує забезпечення не дуже дорого – від 139 грн на людину.
Офіційний сайт — https://www.office.com/
4. Evernote
Напевно, кращого місця, де писати нотатки і зберігати їх просто немає. Зручно, легко, можна також працювати офлайн, а всі ваші думки будуть завжди у вас під рукою. Можна також робити швидкі записи за допомогою аудіо або фото. Юристам знадобиться.
Офіційний сайт — https://www.evernote.com/
5. Hours
Щось схоже на легкий білінг своєї діяльності. Де були і на які задачі скільки витратили часу. Як вже казали, для перших кроків на юридичному ринку досить зручно та корисно, а ще безкоштовно. Але потім треба все одно замінювати професійним програмним забезпеченням.
Офіційний сайт — https://www.hourstimetracking.com/
6. Buffer
Хочете досягти успіху та зробити фірму відомою? Слідкуйте за своїми соціальними мережами та пишіть якісний контент. Buffer – найкращий засіб для цього. Дозволяє написати публікацію один раз, а розмістити одразу всюди по всім каналам. Тобто це автопостинг. Наприклад, натисканням однієї кнопки ви можете опублікувати пост в Twitter, Facebook та Google+. Зручно.
Офіційний сайт – https://buffer.com/
7. OpenDataBot
Сервіс моніторінгу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів. Збирає інформацію з відкритих державних реєстрів та інших джерел і висилає повідомлення на ваш месенджер Telegram, Facebook Messenger, Skype або Viber.
Офіційний сайт — https://opendatabot.com/
8. Slack
Спілкування для команд. І все. Але не думайте, що це мало. Це дуже класний інструмент для ведення переписок з різними командами в одному місці. Надсилайте файли, оцінюйте роботу, балакайте і все в одному місці.
Офіційний сайт — https://slack.com/
9. Asana
Хмарне програмне забезпечення для роботи команд. Постановка задач, створення чек-лістів, перевірка задач. Корисно для керівників: дозволяє створювати проекти та слідкувати за її виконанням командою. Те саме є в Jusnote, яку ми згадали раніше.
Офіційний сайт — https://asana.com/?noredirect
10. Судові засідання та реєстр
Дозволяє прямо зі свого смартфону знаходити справи, відслідковувати засідання та отримувати всю інформацію по справі.
Google Play — https://play.google.com/store/apps/details?id=pro.sitebuy.courtmeeting.plus